Takaisin etusivulle

Tervetuloa ilmoittautumaan Pietun Pianokouluun,

Oheisella lomakkeella voitte ilmoittautua Pietun Pianokoulun oppilasjonoon. Saatte vahvistussähköpostin ilmoittautumisenne onnistumisesta. Teille tarjotaan oppilaspaikkaa mahdollisimman pian jonotustilanteen mukaan. Kysymyksiä voitte esittää täällä.

Oppilas
Huoltajat
  1. (aikataulumuutokset jne.)
Soitin
  1. Improvisointia, korvan käyttöä, sointuja, nuotteja. Esim. Pop/Rock. Oppimateriaalina Pianovapari.com-oppikirja ja muut nuotit.
  2. Nuotinluku ja perinteisten (klassisten) musiikkityylien tulkintaa. Ensisijaisena oppimateriaalina opettajan kanssa valittava oppikirja.
  3. Akustisella tai sähköisellä kitaralla musisointia. Tutustutaan esimerkiksi sooloihin, sointuihin ja tabulatuureihin.
  4. Bänditoiminta on onnistumisen kokemuksia, ystäviä ja yhdessä soittamisen riemua. Ilmoittakaa Lisätietoja-kentässä haluamanne bändisoittimet (rummut, basso, kitara, koskettimet, laulu).
Muita tietoja
  1. Opetusta tarjotaan opettajasta riippuen MA-SU klo 12-22. Ilmoittakaa kaikki ajat, jotka sopivat teille säännöllisesti. VINKKI: Yleisin toive on "MA-TO klo 17-20". Tätä väljemmät toiveet helpottavat paikan läytymistä.
  2. Voitte kertoa esimerkiksi aiemmasta harrastamisesta ja kotisoittimesta sekä esittää toiveita tai kysymyksiä. Ilmoittakaa tässä kentässä myäs haluamanne bändisoittimet, jos ilmoittaudutte bändikerhoon.