Käytännöt

Toiminta pähkinänkuoressa

Kunkin oppilaan tunti on viikoittain säännöllisenä ajankohtana ja opetus laskutetaan neljästi vuodessa. Oppilaan poissaoloja ei hyvitetä, opettajan poissaolot hyvitetään.

Hinnat ja opetusajat

Voimassa olevat hinnat löytyvät täältä. Hinnat sisältävät yhden viikoittaisen oppitunnin viikoilla 34-50 ja 02-22. Syysloma (vko 43) ja talviloma (vko 10) lomaillaan. Seuraavina juhlapyhinä ei pidetä opetusta: Loppiainen, Helatorstai, Pääsiäisen seutu (PE-MA), Vapunpäivä ja Itsenäisyyspäivä. Juhlapyhien ja lomien tunnit huomioidaan laskussa tai järjestetään korvaustunti. Hintoihin sisältyy arvonlisävero (24%).

Laskutusjaksot ja eräpäivät

Erä Laskutus-
viikot
Erä-
viikko
1 34-42 Vko 34
2 43-03 Vko 43
3 04-13 Vko 04
4 14-22 Vko 14

Lukuvuosi jaetaan neljään laskutusjaksoon. Jakson pituus on yhdeksän opetusviikkoa. Laskut erääntyvät aina jakson alkaessa oheisen taulukon mukaisesti. Jos lasku jää maksamatta, opetus joudutaan keskeyttämään.

Oppilaan poissaolot

Oppilaan poissaoloja ei hyvitetä. Jos oppilas ei saavu 15 min. tunnin alkamisen jälkeen, katsotaan oppilas poissaolevaksi.

Opettajan poissaolot

Opettajan ollessa estynyt pitämään tuntia, tunti siirretään pidettäväksi toiseen ajankohtaan.